DIA 1 - ARRIBADA A DUBLÍN

Des del primer minut de la nostra estada a Irlanda vàrem notar que el clima no seria massa agradable.
Sortíem de Barcelona amb dues hores de retard i en arribar a Dublín plovia i feia fred!

Per rematar la tarda, no va haver manera humana de trobar l'allotjament i vàrem haver d'esperar una estona a què l'anfitrió ens vingués a buscar a una cafeteria propera a la ubicació de l'apartament.
Això ens va comportar no poder fer la primera visita programada de les vacances i reestructurar la tarda.

Tot i no començar amb bon peu les vacances... Tot es va col·locar a lloc ràpidament i finalment vàrem gaudir del nostre primer contacte amb la ciutat.

Donat que els horaris comercials i culturals són molt reduïts, no ens va quedar altra solució que voltar pels carrers principals i veure des de fora els aparadors d'algunes de les botigues a les quals ens hagués agradat entrar-hi...

Primer vàrem triar el carrer O'connell i després el Grafton Street per poder acabar al parc St. Stephens Green.
Si haguessim arribat abans, hauríem pogut veure el Stephen's Green Shopping Center, un centre comercial al qual val la pena entrar ni que sigui un moment per veure l'impressionant estructura metàl·lica sota un gran sostre envidriat que recorda a un romàntic hivernacle.
Em vaig haver de conformar veient-lo des de fora!!
Sort que de seguida em vaig treure el regust. Tot just en entrar al parc. Era una bassa d'oli. Gairebé estàvem sols. Ideal per passejar amb trànquil·litat.

No parava de ploure, però ho feia d'una forma molt suau. Tant que fins i tot ens resultava agradable!

Ja per acabar el dia, ens vàrem acostar a la zona més moguda de Dublín. El Temple Bar.
Allà pots anar entrant i sortint dels pubs fins a trobar el que et resulta més atractiu. Nosaltres no podíem perdre gaire temps en decidir perquè als menors els fan fora a les 21:30h.
Així que després de donar una ullada a un parell on sonava música en directe, ens vàrem endinsar al que crec que és el més famós. El pub que porta el mateix nom que el barri... El Temple Bar.

Després un sopar ràpid i cap al llit...
A l'endemà ens esperava l'inici de la ruta en cotxe per bordejar tota l'illa.

Si voleu seguir llegint sobre el viatge:
PRÒLEG - Viatge a Irlanda
DIA 2 - de Dublín a Belfast
DIA 3 - de Belfast a Derry
DIA 4 - de Derry a Wesport
DIA 5 - de Wesport a Galway
DIA 6 - de Galway a Killarney
DIA 7 - Península de Dingle
DIA 8 - de Killarney a Cork
DIA 9 - de Cork a Kilkenny
DIA 10 - de Kilkenny a Dublín
DIA 11 - Matí a Dublín i tornada cap a casa.