sábado, 31 de julio de 2010

30 DE JULIOL


EL DIA DEL VEREDICTE
Ja ha arribat el dia esperat per saber la posició del ral.li fotogràfic d'enguany.


Un any ple de participació infantil... Han sigut uns bons rivals, Mare de Deu!! quin nivell que tenen alguns d'aquests nens amb la seva visió tan particular...

Tothom va quedar tan gratament sorprès, què allà mateix, en plena exposició de les imatges de tots els participants que vàrem poder acabar amb èxit el ral·li, ja ens van avisar de la novetat del any vinent:
Els nens tindran el seu propi ral·li fotogràfic... tots els que teníem un menut que participava per primer cop, vàrem celebrar la notícia.

Ara sí, la part més gratificadora, segons el meu punt de vista. Sí, sí, la meva posició.
Ooooooooooooalaaaaaaaa!!! molt contenta.

3ª posició.
i premi a la millor fotografia.
Enguany els hi va semblar molt divertida la imatge de l'alcalde des de el meu punt de vista...

El protagonista de la imatge no era precisament ell.
És un matí on els importants, som nosaltres, els fotògrafs. Així que tot i retratar-lo a ell d'esquena, em va agradar reflectir la situació més que a la persona... pel que veig, vaig acertar de totes totes.

No hay comentarios: