viernes, 14 de enero de 2011

CACTUS


NATURA II
Cactus


Quan parlem de vegetació, per no sortir-nos de la norma, Cactus és el nom "popular o vulgar" d'aquesta família que en realitat s'en diu cactàcies (Cactaceae).
Són gairebé totes originaries d'Amèrica on viuen en un clima desèrtic.

Haig de dir que tot i agradar-me molt les plantes (sempre o gairebé sempre que aquestes produeixen flors) a mi els cactus no m'han agradat mai... però és veritat que quan agafàs la càmera, qualsevol cosa que t'hi trobes al davant acaba sent motiu fotogràfic.
A més a més fer servir aquests espècimens tímids i callats, immòbils i estàtics va de conya per no sentir queixes. Com a molt si m'hi acosto massa, sé que m'enduré una punxadeta i prou!!

Però jo marxaré contenta amb la recompensa a la tarjeta de memòria...







Més imatges de natura al Flickr


1 comentario:

Núria dijo...

Mira per on, aquests cactus han fet el seu profit !!!!, ja m'entens....jajaja