miércoles, 5 de enero de 2011

COGOMBRE


COGOMBRE - PEPINO - CUCUMBER

Hortalissa o verdura? a mi tant se me'n fot perquè no m'agrada. No el veig sinó com una peça més per posar davant del meu objectiu per fer un cop més allò què em fascina, es a dir, fotografiar-lo.


Si bé es cert que aquesta baia pepònide de forma ovoide o cilíndrica, depenent de la varietat, més o menys llisa, té un munt de propietats nutritives i a l'hora farmacològiques. Però aquest afer el deixaré per aquells qui són més experts en la matèria.

Jo us deixo amb una imatge més amb las que he jugat una mica amb el Photoshop per passar l'estona i treure'n alguna fotografia diferent...




La propera vegada, hauré de ser més inteligent i remenar per la cuina per trobar un fruit que després de passar per la "sessió" em faci el profit a la panxa en lloc d'omplir la brossa...




No hay comentarios: