miércoles, 19 de enero de 2011

LA PERA, LES PERES, "MIS PERAS"...



ETS... LA PERA!!


Definició per excelencia de Pera: Fruit de la perera...
És una de les fruites més importants de la nostra regió. Té forma oblonga i el seu color va del groc al verd. Hi ha com unes 30 espècies...

Però que pasa si dic:
Sóc la pera!
Doncs estic dient, que sóc divertida, sorprenent, desconcertant... I pensar que fins ara, no m'he definit així!! m'agrada, la faig meva. Per què, no hi ha dubtes que ho sóc,no??

També et puc dir: Deixa de tocar la pera! es a dir, deixa de tocar-me el collons! no m'emprenyis, no em toquis els ous, ets un pesat...
Això ho faig servir més habitualment, amb alguns més que amb d'altres, jeje.

Per últim, et podría ensenyar "les meves peres". Això va ser el primer que em varen dir al veure aquestes fotos...
- Què, quan ensenyaràs per internet les teves peres??
Doncs mira, ara és el moment.

Que agrada als homes aquests tipus de dobles sentits!!




en exclusiva i per primer cop: imatge de les meves peres...
ahhh, que no són aquestes les que había d'ensenyar?






Bé, posats a ensenayar... aquí teniu el cul. el de la pera, es clar!!


Pd. alguns de vosaltres, fidels lectors, també sou "LA PERA".


2 comentarios:

Hugo Vlad dijo...

..y que ricas peras..hummm

V. Tobenyas dijo...

Aun estoy decidiendo si me gustan mas las imágenes o los textos. Salutacions