martes, 22 de febrero de 2011

18, 19 I 20 DE FEBRER DE 2011


18, 19 I 20 DE FEBRER
Un cúmul d'emocions!

Tot començà un 8 d'octubre de 2008 quan vaig iniciar els preparatius cap a un impossible. Preparar unes opos amb 10.600 rivals per tan sols 836 places distrubuïdes per tot Catalunya...

Durant el llarg camí que encara no ha acabat, ha passat de tot. Del més bo al més dolent.

Aquest dies es començaven a compactar de nou ple de coses que no s'obliden. Ha marxat una persona que uns anys enrere va ser propera, he passat els nervis d'un examen, he fet una mena d'entrevista de feina i la guinda, prendre possessió de la plaça amb celebració d'aniversari!!

  1. Aquest divendres 18, vaig aprovar l'examen!
  2. Aquest dissabte 19, vaig conèixer una companya de patiments en persona!!
  3. Aquest diumenge 20, vaig "triar" plaça d'estatutària a un lloc que "ja veurem", i vaig menjar pastís!!!


Algú preguntava la meva edat???


Tot plegat podria venir a ser un resum, molt resumit de gairebé 2 anys i mig de la meva vida.
Per cert, la celebració va ser amb cava, beguda que no m'agrada.
Masoquisme?? Potser. És una manera de comparar cada bombolleta de gas com si fos una llàgrima caiguda per la decepció de quedar-me a tocar de la SAP que volia...

I finalment, després de un piló de temps, vaig "fotre a mar" apunts, llibres, lleis i... nevis!!



Nota. No m'agrada airejar els assumptes personals al blog ni a les xarxes socials, però aquesta entrada me la dedico a mi mateixa i la guardaré per si un dia pateixo d'alzheimer i no recordo el tràngol passat!!





4 comentarios:

Ter dijo...

Núria m'ha agradar compartir amb tu aquests dos anys i mig de vida, i tantt dilluns de la nostra vida a la acadèmia estudiant lleis i més lleis. Segur que la nova aventura serà millor del que esperes. UN petonàs i saps que sempre pot comptar amb mi!

Bea dijo...

Ens hem conegut gairebé al final del "llarg i tortuós camí", però ha estat intens, he aprés moltes coses i compartir-les amb persones com tú han fet la meva vida més rica. Tant de bo que trobis uns bons companys per fer el camí el que ara comences.

Núria Esquina dijo...

Només puc dir:
Gràcies!!

angelyyo dijo...

Me alegra ver que vas consiguiendo lo que buscas en la vida ¡enhorabuena! y decirte que de vez en cuando uno debe darse algún premio para celebrar las cosas mas importantes que uno consigue.
Bonita postal que has hecho para la ocasión y que estos momentos de celebración sean los que queden en la memoria para siempre.
Un saludo.