jueves, 17 de marzo de 2011

CULLERA

Cullera 01 by Graella
Cullera 01 a photo by Graella on Flickr.

Una de les coses que m'agraden és veure i xafardejar els blogs dels meus amics, coneguts, etç.
Avui, llegint una entrada, m'ha fet gràcia l'auto-definició "cul inquiet'" d'un personatge que em cau molt bé...

Resulta que a mi em passa el mateix. No paro quieta ni quan estic dormida.

Tot aquest rotllo per venir a dir, que aquesta entrada al blog és una prova. T'afanejant el meu flickr he descobert que puc fer entrades al blog des d'aquí...

Doncs allà va la primera entrada/prova. espero que la cosa funcioni!!

Acepto comentaris d'aquells que afalagen del pal... ets una crack, que apanyada, mira-la ella que treballadora...
Que demano massa potser??
Deixeu que em contesti jo mateixa, no sigui que esteu en desacord: No hi ara!! ets això i més.

Nota: Mirant la foto i just abans de clicar el botó d'enviar he pensat:
Acabo de trobar el sentit i la relació de la foto amb l'entrada.
"Yo me lo guiso, yo me lo como"


1 comentario:

Ter dijo...

ets un crack, una màquina, una tia collonuda.. en tens prou??? XD

Fas unes fotos precioses. Muacksss