viernes, 25 de marzo de 2011

PARTITURES


MÚSICA MESTRE...




No és que sigui aficionada a tocar instruments, tampoc en tinc idea de llegir o interpretar una partitura.

I si vaig més lluny, i dic la veritat, desvelaré el meu secret íntim i personal sobre aquestes imatges...

Sempre i darrere de cadascun dels temes proposats al Grup Fotogràfic Argent per les seves Liguilles, hi ha algú que té la genial idea de proposar aquest o aquell tema... a vegades, tot i semblar que tens per la mà el tema vigent, la cosa se't pot arribar a complicar de mala manera!!

Aquest mes de març és un clar exemple d'això. A priori, era un tema obert i ampli. Música i els seus instruments... i jo partia amb un grapat d'imatges d'arxiu. Clar que aquí una que és "un cul inquiet" o com m'han batejat últimament "polvorilla", volia treballar i captar una nova imatge.

Busca que te busca que alguna cosa trobaré...
Que què?? si no tinc instruments. Què coi faig ara??
Doncs tiraré d'internet, que d'això en sé un rato llarg i sempre em treu dels embolics... d'internet i de la idea d'un dels meus contrincants. El senyor, el mes passat ens va colar una de molt bona!!

Com descarregar-te un instrument ara per ara no és possible, tiraré pel camí fàcil. Descarregar algun fragment d'una partitura i llestos.
La veritat és que l'engany a funcionat i ningú s'adonat del falç DIN-4 enganxat a pedaços per fer semblar que és més llarg del que és en realitat.

La única pega és que arribi aquí algun erudit en la matèria i intenti llegir el jo que sé que m'he baixat.

Mira que si estic promocionant "el cara al sol"...





Nota. la primera imatge és la que vaig presentar. M'ha donat la tercera posició.
Les altres dues, són més imatges de la mateixa sèrie...


No hay comentarios: