martes, 5 de abril de 2011

AMPOLLES


SENSACIONS, EMOCIONS, SENTIMENTS




(a la foto presentada a la lliga digital, li he afegit paraules com mort, assassinat, etç i la clàssica imatge de "poison" amb calavera inclosa) després de llegir tota la parrafada, s'entendrà el perquè d'aquesta apreciació.


Amb un intent de buscar alguna fotografia que fes referència a algun sentiment, o més que sentiment, un cert tipus de personalitat...
...vaig tenir la gran ocurrència fallida de voler retratar la típica i eterna pregunta "ampolla mig plena, ampolla mig buida".


Si l'ampolla s'ha de veure mig plena, demostrant així l'optimisme, la foto, segons el meu parer, ha de ser clara, neta, de colors brillants i alegres. Llavors, el fet de si hi ha uns decilitres de més o de menys, passaria del tot desapercebut. I potser podria colar!! Però donat el cas, no em serveix.


Si per contra, l'ampolla s'ha de veure mig buida (frase feta, atribuïda al pessimisme), tot i tenir el líquid mesurat a la meitat justa, la forma peculiar de l'ampolla ens enganya, ens fa creure que hi ha més del compte. Per tant, tot i que la tonalitat de la fotografia ja s'hi acosta prou bé al pessimisme, el desanim i la desmoralització, tampoc em serveix per mostrar el costat mig buit!!

Per tant, i com a conclusió, anada d'olla característica meva. Ja he fet la feina. Doncs tirant d'intel·ligència, (alguna flor m'haig de tirar de tant en tant, que no tinc avies), aplicaré unes textures per aquí i unes lletres per allà... i transformaré l'optimisme o pessimisme en altres emocions com ara la ràbia, la ira, l'engany i un llarg etç que s'hi pot amagar darrere de la premeditació d'un assassinat per enverinament.

Tot aquest rotllo, pertany a la primera foto. És ni més ni menys que el procés creatiu de la meva ment i les eines del PS per voler aprofitar una fotografia que d'un començament volia explicar una història ben diferent...








Aquestes altres dues imatges són de la mateixa sèrie, però ja sense haver de pensar que havien d'explicar cap sensació, ni emoció ni sentiment...
I potser, ara que em miro la segona, no anava tan desencaminada a fer entendre la primera idea:
Ampolla mig buida o mig plena??


Arribats a aquest punt, us faré la pregunta de rigor:
Vosaltres com la veieu??

Ampolles i altres imatges "de cuina..." al Flickr




No hay comentarios: