lunes, 18 de abril de 2011

MAGDALENES DE XOCOLATA


MAGDALENES FARCIDES DE XOCOLATA CALENTA

No és que ara m'hagi donat per treure-li feina als mestres pastissers ni molt menys. Però és que porto dies buscant la recepte perfecte per fer un pastís d'aniversari com Déu mana!!
Primer vaig pensar a tirar pel camí fàcil i encarregar-lo, però al final, he decidit tirar-me a la piscina i fer-lo jo mateixa...
Ara per ara, vaig provant amb receptes de massa de magdalena, muffins i pa de pessic... a casa acabarem ben rodonets, perquè d'aquí a que arribi la data assenyalada encara queden uns quants dies.



Jo, què a la cuina només em defenc, he optat per comprar un llibre de receptes de rebosteria, per fer despesa econòmica i col·laborar ara que s'acosta Sant Jordi. Així que a part de penjar les fotos del tiberi que estic fent aquests dies, aprofitaré a penjar alguna recepte per si algú de vosaltres s'anima a provar...
Ingredients per fer vuit magdalenes de llepar-se els dits:

  • 4 cullerades de mantega
  • 50grs. de sucre
  • 1 ou gran
  • 85grs. de farina amb llevat
  • 1 cullerada de cacau en pols
  • 50grs. de xocolata negre
  • sucre glass, per empolvorar per damunt.

Preparació:
1. Col·locar 8 motlles de paper en la safata de forn.
2. Posar en un bol, la farina, el sucre, l'ou, la mantega i el cacau en pols i batir-ho tot fins que agafi una consistència suau.
3. Posar la meitat de la massa amb l'ajut d'una cullera als motllos. Partir la xocolata en 8 trocets iguals i colocar-ne 1 a cada motllo. Acabar de tapar amb la resta de masa.
4. Un cop està pre-calentat el forn a 190ºC, posar-les durant 20 minuts. Servir m'entres encara són calentes per gaudir de la xocolata desfeta.

I el resultat és aquest:


Un consell per si no us les mengeu acabades de fer...
Posar-les uns 10 segons (cada una) al microones per tal que la xocolata es desfaci. Guanyen molt!!


Magdalenes i més...





No hay comentarios: