martes, 12 de abril de 2011

PET SHOP I


LITTLE PET SHOP




Un nou mes, un nou tema per la IV Lliga presencial d'Argent...
Juguets, modalitat color.


Clar que com he canviat els horaris laborals, tot i que em fastidia, me l'haig de perdre.

Que hi farem!! Jo que havia treballat i ja tenia la feina feta des de feia alguna setmana... a més a més, el tema és xulo i jo a casa disposo de prou material com per fer proves i proves.
I ja per rematar... em posaré flors (cosa que m'agrada fer de tant en tant), i diré que és una pena abandonar el vaixell ara que anava segona a la classificació general!!

En fi, tal i com està la feina, a veure qui és la guapa que es revela!! no seré jo. I si d'escollir es tracta, em quedo amb la feina i deixo la IV Lliga perquè la disputin la resta de rivals.

De tota manera, sempre tinc aquest espai, el meu raconet personal, per fer una mica més públiques les meves fotografies...










De tota manera, haig de dir que cap d'aquestes fotos era l'escollida per ser presentada a la lliga...



Més imatges d'aquests divertits animalons...



No hay comentarios: