viernes, 20 de mayo de 2011

NATURA III

ROSELLA

Una entrada per sortir-nos de la rutina culinaria d'aquests dies...
Ni estic de vagància, ni m'he monotemitzat amb les postres. Porto dies preparant imatges per la que serà la meva primera exposició amb solitari. I clar, no és gaire expectant anar pujant les imatges abans de exposar... sinó, em pregunto si aniria algú a veure-la!!

Per tant, us deixo un tastet i prou. Només per deixar constància de que segueixo treballant i fent fotos, si més no, retocant (que més que retocar, és jugar)

De moment tinc la data aproximada. Segona quinzena de juny. Per saber el dia de la projecció d'imatges encara haurem d'esperar uns dies... És qüestió de que estigueu alerta!!! Ja m'emociono de pensar que a partir d'aquest moment estareu tots en "un sin vivir" perquè no se us passi el dia!! (no em treieu l'il·lusió i feu veure que sí).

Per cert, i ara que hi penso, també puc avançar el títol de l'esmentada exposició: TEXTURA DE PRIMAVERA.

I no, no són primers plans on s'aprecien les textures naturals. Són imatges amb textures sobreposades per capes amb PS.


No hay comentarios: