miércoles, 29 de junio de 2011

SESSIÓ FOTOGRÀFICA I

UN ENCÀRREC FOTOGRÀFIC D'ALLÒ MÉS DIVERTIT


Ja he dit més d'un cop que el retrat és la vesant fotogràfica que més m'agrada. Ara ja feia temps que a l'endinsar-me al món de les textures, havia descuidat aquesta altra modalitat...

Tot just fa uns dies, em van proposar fer una sèrie de retrats a uns infants per tal de decorar un parell de clíniques dentals. I jo que em dic a mi mateixa: fotos, retrats, nens fotogènics? i tant que m'hi llanço...

La idea era fer uns quants retrats de nens amb samarretes de colors i un raspall de dents a conjunt amb el qual jugar i fer gracietes.

Tot i les primeres vergonyes dels nens que no m'havien vist mai ni a mi, ni al muntatge que vaig liar... el resultat ens va agradar a tots!


Aquí us deixo un resum amb tots els personatges en qüestió...




Emma





Eloy





Isaac





Oriol





Alex



Altres imatges de la sessió i més






No hay comentarios: