lunes, 11 de julio de 2011

RAL·LI FOTOGRÀFIC 2011

FOTO RAL·LI DIGITAL
Premià de Mar

Si no m'equivoco, aquest és el quart any que és duu a terme el Ral·li Fotogràfic a Premià de Mar. Acte que es desenvolupa durant la Festa Major. Sóc una de les incondicionals i mai m'he perdut cap...

Gràcies al cel, aquest any han tornat a demanar només 10 temes!!! Però quins temes. Deu meu senyor! Hi ha per tornar-se boig buscant...

Els temes d'enguany han sigut:


1. Un nominat a Premianenc de l'any!

A falta d'un, jo n'he retratat uns quants!

I jo pregunto, on coi està aquesta gent amagada quan se la necessita? Jo en conec "per dir d'alguna manera" a dos d'ells, però sense la prou confiança com per fer un truc i obligar-los a posar-se davant la càmera a la ordre de ja!! Que tinc presa i 9 fotos més per fer...

Vaig anar a la ràdio (responsables del muntatge) no en tenien ni idea d'on podien estar aquesta bona gent. Vaig parlar amb companys de feina d'un altre dels nominats. Resulta que el senyor, dissabte tenia festa... Els minuts passant, tic-tac, tic-tac. La foto semblava impossible!
Doncs vinga va, "un pantallazo al pc" i a córrer.


2. El campanar del poble tocant les 19h. en punt.

A les 18,50h. estava fent la fotografia del tema 5 i quan vaig veure el rellotge gairebé em menjo a la gent que passejava plàcidament pel poble pescador per poder arribar a temps... Quin estres!


3. Un cul

Vaig anar a la platja i vaig robar alguna foto del tema en qüestió. Però com ho vaig trobar un recurs fàcil, vaig optar per fer-la a casa. "Un culet de vi"


4. Un animal que no sigui domestic

La més fàcil de totes... Ja n'havia fet una sessió a casa d'uns pet shop. Amb repetir una d'elles, llestos!


5. Una bombolla

L'única dificultat d'aquesta foto, va ser obrir-me pas entre la gent que gaudia del taller "aprèn a fer bombolles". Un acte de la programació de la Festa Major. Nens, pares, avis, tots arreplegats en una cantonada estreta... i jo, enfilada en un banc a peu coix, lluitant per no caure i fotografiar la bombolla al aire abans d'explotar. Sembla fàcil, però no ho és!



6. Una imatge digne de ser enmarcada com els 15 anys de
Pirates VS Premianencs


Aquest tema se'm va travessar... Uff!! com el vaig patir. Segona foto feta per obligació, per omplir l'expedient.



7. Foto actual de...

Aquest any pel que tinc entès, és el centenari de l'escola La Salle de Premià de Mar. Per tant, el tema era merescut! L'edifici és antic i amb calma, segur que s'hi poden fer bones fotos de la façana, però l'estres i les ganes de ser original em van fer optar per buscar una imatge diferent de la resta de participants... (m'hi vaig trobar uns quants fent la foto de la façana, o això crec)


8. Foto denuncia. El clàssic!!

L'únic tema que s'ha repetit al llarg de tots els ral·lis... sembla ser que serà el clàssic.
Imagino que tothom té un mateix tema al cap aquest any. La sorra de les platges de Premià!! De fet, hi vaig anar i vaig fer alguna foto. Peró de camí em va semblar igual de greu l'estat d'un aparcament públic que hi ha prop de l'estació. Fa pocs dies jo mateixa vaig ser víctima del patiment d'aparcar entre patinades, fangals i bonys. Val a dir que si no coneixes l'indret, la foto no ensenya ni de bon tros, el mal estat!! Però com a mínim, la meva proposta tornarà a ser diferent de la resta...


9. De color rosa

Fàcil, molt fàcil... Jo i les flors!! No és una meravella, però el joc de colors és bonic.



10. Un personatge de proporcions desmesurades
que volta per Premià
amb un barret de la seva talla...

Tornem-hi a moure'ns entre la gentada d'una plaça de la vila per retratar-lo...



Fins aquí el meu treball... No estic massa contenta amb el resultat. Ha sigut un any de poca inspiració!! A veure com anirà el dia del veredicte, però ho tinc magre per superar-me a mi mateixa respecte a l'any passat. Vaig quedar en tercera posició i a més a més vaig fer la "millor foto" del ral·li.


Si vols veure les imatges de l'any passat, clica aquí





No hay comentarios: