domingo, 21 de agosto de 2011

RESULTATS FOTO RAL·LI 2011

CONVIDADA D'HONOR

Aquesta entrada del blog dóna la raó a aquella dita en castellà: "De tal palo, tal astilla".

Just el dia abans de marxar de vacances, teníem una cita d'allò ben esperada... Els resultats del ral·li fotogràfic d'enguany. Aquest any hi havia dues categories. Adults i nens.

La Júlia Castillo va quedar en 3ª posició de nens... Uauuuuuu!! quina il·lusió!! El vermell de la seva cara al sentir el seu nom es per recordar.
De seguida li vaig dir que al meu blog hi quedarà constància d'aquest bon resultat. De passada podeu veure les seves fotografies dels temes proposats...


1. Un nominat a premianenc de l'any



2. El campanar del poble tocant les 19h. en punt. (foto-control)



3. Un cul


4. Un animal que no sigui de companyia



5. Una bombolla



6. Una imatge que sigui digne de ser enmarcada com
els 15 anys de Premianencs Vs Pirates



7. Una imatge actual de: (la Salle)



8. Foto denúncia

La poca sorra de les platges.


9. Una foto de color rosa




10. Un personatge de proporcions desmesurades que volta per Premià
amb un barret de la seva talla



A la categoria d'adults, a mi tampoc em va anar gens malament. Vaig quedar en segona posició!!
Cada any vaig millorant. A veure si l'any que ve aconsegueixo la primera i preuada posició!




No hay comentarios: