jueves, 20 de octubre de 2011

Insectes



Durant la primavera passada em vaig aficionar a fotografiar flors, fulles, branques...
Sovint, per fer aquelles fotografies vaig utilitzar tubs d'extensió. I la sorpresa va ser agradable! 

D'una banda vaig fer-me amb un arxiu més ampli d'imatges de natura. D'altra, vaig iniciar-me en la temàtica d'insectes. 

Sempre m'ha semblat un món fascinant i a l'hora difícil!







Imatges senzilles i gens pretensioses... clar que amb el material que tinc no puc demanar gaire més!


I jo penso: A veure si ara necessitaré un macro!
I segueixo pensant: S'acosta Nadal i amb ell la problemàtica de buscar el meu regal perfecte...

 "Lu pilleu"?????? 
Apà, ja podeu córrer a la botiga que jo faré cara de sorpresa igualment! 


Pd. aquesta entrada ve al cas perquè aquests dies buscava imatges d'animals per la I LLIGA DIGITAL ARGENT.

Finalment, la triada no ha sigut cap d'aquestes fotografies perquè un altre company a presentat una abella i m'ha semblat millor buscar una alternativa diferent! Un cargol



No hay comentarios: