miércoles, 2 de noviembre de 2011

EL REGAL II


Al més pur estil d'una pel·lícula romàntica, un senyor entra per la porta de la feina amb un ram preciós!

Oh!, quina dolça senyoreta té un admirador secret amb aquest gust esplèndid? (em pregunto jo al veure'l creuar la porta) Quina de nosaltres serà l'escollida?

La història és desvetlla gairebé a l'instant...

Malauradament no és per cap de les noies!
És una mostra d'agraïment pel metge. Li porta un bon amic!

El detall d'aquest senyor és tal, que en lloc de portar-ne un, en porta dos. Vol que tothom que entri per la porta avui, somrigui en veure les boniques flors que col·loquem al taulell.

I nosaltres, les noies tristes que ens em quedat sense regal, decidim treure unes branquetes per endur-nos a casa. La idea em sembla prou bona perquè així de pas, jo faré unes fotografies de rècord.






No direu que les flors no són maques!




No hay comentarios: