viernes, 25 de noviembre de 2011

Nadal 2011




S'acosta una de les festivitats cristianes que més celebrem arreu del món... El Nadal.
Jo que sóc del tot reticent a la religió, faig una excepció quan arriba aquesta festa.

M'agrada com cap altra i em deixo envair pel consumisme (en un grau just, això sí) i per la hipocresia de creure en un món millor!

Falta just un mes i hi ha molta feina per fer...
Decorar cada racó de casa, muntar l'arbre i el pessebre. Col·locar els llums, comprar els regals i embolicar-los amb tot l'amor possible, tot esperant que la persona estimada quedi sorpresa!

Hi ha una cosa inequívoca del nadal. Els seus colors característics.
El vermell, el verd, els torrats, els daurats i l'argent. Tots ells combinant amb el blanc de la neu.

Jo ja he fet la meva tria!
Diuen que el color daurat és excel·lent per combatre la depressió i equilibrar la ment!

Farta de sentir la paraula crisi, crearé un engany, una farsa... ho vestiré tot de daurat. Faré creuré que tot és glamour, abundància i riquesa. Que collons!


No hay comentarios: