lunes, 19 de diciembre de 2011

SORTIDA A LA VALL DE TENES




El passat dia 10 varem fer una sortida conjunta entre diferents agrupacions fotogràfiques. El resultat va ser tan sarisfactori que ja estem pensant en repetir!

Cares conegudes, ben poquetes. La resta, nous personatges per afegir a la llista d'amistats.

Com a guinda del pastís, el guia de l'excursió. En Quim Dasquens. Va tenir la paciència suficient per mostrar-nos racons de la Vall, donar-nos petits apunts de medició i fer cinc cèntims del conegut sistema de zones!!
Tot això mentre anava disparant la seva càmera de fotos. Perquè senyors, treballar varem treballar tots!

Jo no sóc gaire amant de la fotografia de paisatge i això es veu de seguida al tafanejar el meu arxiu... tant és així, que aquí la mestressa al llevar-se per l'excursió, va agafar la càmera i prou.
Trípode? Pobret, deixem-lo a casa, calentó, no sigui que enxampi un refredat!

Després no puc demanar miracles,no?? un diumenge de tardor, sense sol, a una vall amb poca llum!! però en què pensava? Va, és igual. Segur que hi ha més sortides que llonganisses. Ho això espero!
Com imatges de paisatge vaig fer ben poques, us deixo una mostra del que em vaig dedicar a capturar:








Fins aquí les imatges de la Vall de Tenes...
Després en Quim ens va portar a passejar per els carrers del seu estimat poble. Caldes de Montbui. Allà també varem aprofitar per fer més fotos abans d'anar de compres i fer el "guiri".









Voleu saber un secret que em varen explicar el dia de l'excursió?
Si voleu fer un caldo de Nadal dels bons, boníssims, aneu a agafar aigua de la font de Caldes.
Tinc entès que li dóna un gust d'allò més bo!

Jo ja ho he anotat a la meva llista de coses pendents.



2 comentarios:

Quim Dasquens dijo...

Nuria, que era un secret!
Em fa content de saber que et va agradar la minisortida tot o no ser paisatgista, tot i que els tus detalls de paisatge m'han agradat moltissim, sobre tot els deslía fareig. Espero que es tornem a retrobar en mes ocasions. T'anire seguint el blog.

V. Tobenyas dijo...

Bon dia, hay algunas imágenes realmente bonitas. Saludos