martes, 17 de enero de 2012

I LLIGA DIGITAL ARGENT

Cada inici d'any, la gent normal té un munt de projectes per encetar. Alguns seran un impossible i d'altres es faran realitat sense que ni ells mateixos s'ho puguin imaginar...

Sembla però, que jo vaig a contra corrent. Estic en hores baixes. He perdut la inspiració que em mou a fer sonar el click de la meva càmera de fotos.

És això o potser té una relació directa amb la meva dedicació al meu altre bloc "Graella de sucre".
Potser també té a veure amb la falta de temps que caracteritza el nostre dia a dia... 
O és més aviat la barreja de tot plegat?

A falta d'inspiració, toca fer recull de col·leccions...
Així doncs, he pensat que no està gens malament agrupar en una sola entrada la meva participació a la I Lliga Digital Argent, sóc membre d'aquesta agrupació i de moment, he participat a cada una de les propostes mensuals. M'agrada, aprenc, comparteixo... que a fi de comptes, és del que es tracta no?

Bé, deixo la xerrameca i començo el desplegament d'imatges per ordre cronològic:



Mes de Novembre. Tema Bolets i Castanyes
3a. posició
 títol: Boletus vermell



Mes de Desembre. Tema Nadal al carrer
6a. posició
 títol: Arboços



Mes de Gener. Tema Aigua
5a. posició
 títol: Mil i una gotes d'aigua



Mes de Febrer. Tema Colors
5a. posició
 títol: El nom dels colors




Mes de Març. Tema Reflexos
5a. posició
 títol: Dins o fora?


Mes d'Abril. Tema Sensacions, emocions, sentiments
5a. poscició
 títol: Venjança i traïció



Mes de Maig. Tema Pecats capitals
4a. posició
 títol: Gula



Mes de Juny. Tema Fotografia en moviment
5a. posició
títol: Espurnes de foc


Tot plegat, un repte per buscar-me la vida i aconseguir una foto adient per a cada tema. Alguns Déu ni do!! Ja els hi faré pagar quan aconsegueixi guanyar un mes i em toqui proposar el tema!! jijijiji.


Per cert, la meva posició a la classificació final, ha estat, molt però que molt bé!!  3a.
A que no em puc queixar?

No hay comentarios: