lunes, 13 de enero de 2014

GRAELLA MERAVELLA A INSTAGRAM {2013}



Instagram. Una red social que ens torna bojos a molts. Es parla de més de 150 milions d'usuaris. Poca broma!!

L'any passat ja vaig fer un petit resum amb imatges capturades durant el 2012. En aquella mateixa entrada us deia que ja en portava més de 100 fotos. Ara, al finalitzar el 2013 tinc un recull de 314. Pel que sembla, he sigut una usuària prou activa, no? 
Quant a seguidors es refereix, tampoc em puc queixar. Segueixo a 107 usuaris, que estan repartits per tot el món. Des de Catalunya fins al Japó!
I a mi em segueixen 174 usuaris també de diferents indrets del món. Això és una cosa que m'atrau i enriqueix. Conèixer i compartir cultura a través d'aquesta red social. 
...
Instagram. Una red social que nos vuelve locos a muchos. Se habla de más de 150 millones de usuarios. Poca broma!

El año pasado ya hice un pequeño resumen con imágenes capturadas durante el 2012. En esa misma entrada os decía que ya había colgado más de 100 fotos. Ahora, al finalizar el 2013 tengo una colección de 314. Al parecer, he sido una usuaria bastante activa, ¿no?
En cuanto a seguidores se refiere, tampoco me puedo quejar. Sigo a 107 usuarios, que están repartidos por todo el mundo. Desde Cataluña hasta Japón!
Y a mí me siguen 174 usuarios también de diferentes lugares del mundo. Esto es algo que me atrae y enriquece. Conocer y compartir cultura a través de esta red social.


Aquí us deixo dos murals com a resum del meu 2013 a Instagram:
I si voleu més... aquest és el meu perfil.
...
Aquí os dejo dos murales como resumen de mi 2013 en Instagram:
Y si desea más ... este es mi perfil.






Apa, ara haureu d'esperar un altre any per veure més murals com aquests. Perquè una cosa està clara, jo seguiré fotografiant i compartint. Perquè senyors, jo sóc una instagramer fidel!!
...
Bueno, ahora solo hay que esperar otro año para ver más murales como estos. Porque una cosa está clara, yo seguiré fotografiando y compartiendo. Porque señores, yo soy una Instagramer fiel!


No hay comentarios: