viernes, 18 de abril de 2014

400 FOTOS



La meva activitat a Flickr és com tota la resta de coses a la meva vida... hi ha èpoques de tot.

Dençà que m'hi vaig registrar ara fa ja uns anys, crec que mai havia estat tan activa com ara.
Això m'agrada i molt. És un bon senyal. Perquè si carrego fotos, vol dir que abans les he hagut de fer.

Avui, mirant la meva galeria, m'he adonat que ja en tinc més de quatre-centes imatges carregades. Així que jo que sóc amant dels mosaics, n'he fet un per l'ocasió...
...
Mi actividad en Flickr es como todo el resto de cosas en mi vida ... hay épocas de todo. 
Desde que me registré hace ya unos años, creo que nunca había sido tan activa como ahora. 
Esto me gusta y mucho. Es una buena señal. Porque si cargo fotos, quiere decir que antes las he tenido que hacer. 

Hoy, mirando mi galería, me he dado cuenta de que ya tengo más de cuatrocientas imágenes cargadas. Yo que soy amante de los mosaicos, he hecho uno para la ocasión ... 


Totes elles i un bon grapat més les podeu trobar aquí.
...
Todas ellas y un montón más las podéis encontrar aquí.


1 comentario:

A tres quarts de quinze dijo...

Núria... Unes fotos molt boniques! M'agrada aquesta sobrietat i elegància, que fa que elements aparentment senzills gairebé surtin de la imatge. Felicitats!