sábado, 18 de abril de 2015

PRIMER TRIMESTRE DEL MEU PROJECTE 52 SEMANES


...
Primer trimestre de mi proyecto 52 semanas

Ja em ratllat els primers mesos del calendari d'enguany i el meu projecte 52 SEMANAS ENTRE HERMANOS segueix actiu...
Per mi, està sent força agradable veure com el fet de forçar-me a fer una foto setmanal d'ells, m'està ajudant a augmentar l'arxiu de fotografies familiars.

Algunes d'elles les estic publicant setmana a setmana com a part del projecte i, d'altres s'aniran quedant arraconades per gaudir-les amb el pas del temps...

Avui us porto precisament algunes d'aquestes inèdites.
...
Ya hemos tachado los primeros meses del calendario de este año y mi proyecto 52 SEMANAS ENTRE HERMANOS sigue hacia delante...

Para mi es agradable ver como el hecho de forzarme a hacer una foto semanal de ellos, me está ayudando a aumentar mi archivo de fotos familiares.

Algunas de ellas, las voy a ir publicando semana a semana como parte del proyecto y, otras se van a ir quedando en el tintero para disfrutarlas con el paso del tiempo...

Hoy os traigo precisamente algunas de estas inéditas.




No hay comentarios: