domingo, 6 de enero de 2013

FOR YOU / I LOVE YOU (Etiquetes gratis)

...
Etiquetas gratis I

L'altre dia vaig estar fent probes amb el PS i una de les meves "troqueladoras" noves.

Vaig fer diferents tipus de plantilles... png, pdf, fins i tot vaig crear un pinzell per photoshop. D'aquesta manera,  en un plis plas, podré tenir una etiqueta personalitzada com aquesta, que podré fer servir per embolicar regals entre d'altres coses.

Vaig guardar un arxiu en PDF per poder compartir amb vosaltres...
...
El otro día estuve haciendo pruebas con el PS y una de mis troqueladoras nuevas.
Hice diferentes tipos de plantillas ... png, pdf, incluso creé un pincel para photoshop. De esta manera, en un plis plas, podré tener una etiqueta personalizada como ésta, que podré usar para envolver regalos entre otras cosas.

Guardé un archivo en PDF para poder compartir con vosotros ...








No hay comentarios: