UN DIA A MALLORCA



Que podem veure en un dia a Mallorca si anem de creuer?

Doncs segur que hi ha més d'una ruta. La nostra, és una opció per passejar amb tranquil·litat, per gaudir de la terra ferma lentament.

Al matí i després d'un bon esmorzar, sortim del vaixell i caminant, primer pel passeig marítim i després endinsant-nos per carrers més costeruts, ens acostem al famós Castell de Bellver. Està a uns tres quilòmetres del centre, això és un bon tros, però es pot fer sense cap problema.
També hi ha la possibilitat d'anar en cotxe i deixar-lo en un pàrquing habilitat o fins i tot pujar amb el bus turístic fins al propi castell.
...
¿Que podemos ver en un día en Mallorca si vamos de crucero?

Pues seguro que hay más de una ruta. La nuestra, es una opción para pasear con tranquilidad, para disfrutar de la tierra firme lentamente.

Por la mañana y tras un buen desayuno, salimos del barco y andando, primero  por el paseo marítimo y luego adentrandonos por calles más empinadas, nos acercamos al famoso Castillo de Bellver. Está a unos tres kilometros del centro, eso es un buen trecho, pero se puede hacer sin el menor problema.
También existe la posibilidad de ir en coche y dejarlo en un parking habilitado o incluso subir con el bus turístico hasta el propio castillo.





És un castell d'estil gòtic mallorquí que corona un turó. La seva forma circular el fa únic a Espanya i des d'allà les vistes cap al immens mar són precioses.

La visita al Castell no és molt llarga. Així que per tornar al port vam decidir perdre'ns per uns carrerons estrets i antics que són molt fotogèniques.
...
Es un castillo de estilo gótico mallorquín que corona una colina.  Su forma circular lo hace único en España y desde allí las vistas hacia el inmenso mar son preciosas.

La visita al Castillo no es muy larga. Así que para volver al puerto decidimos perdernos por unas callejuelas estrechas y antiguas que son muy fotogénicas.






D'aquesta manera completem el matí i vam arribar just a l'hora de menjar al vaixell.
Dinar, postre i cafè. Amb una mica de tertúlia i després una estoneta de piscina.

I a la tarda, quan el sol ens dóna una mica de treva, sortim a visitar el centre...

La Catedral
La Plaça Major
El carrer Sant Miquel. Un carrer de vianants i comercial on es pot comprar sobrassada i unes ensaïmades boníssimes!
...
De esta forma completamos la mañana y llegamos justo a la hora de comer al barco.
Comida, postre y café. Con algo de tertulia y después un rato de piscina. 

Y por la tarde, cuando el sol nos da un poco de tregua, salimos a visitar el centro...

Su Catedral
La plaza Mayor
La calle San Miguel. Una calle peatonal y comercial donde se puede comprar sobrasada y unas ensaimadas buenísimas!








Esperar a veure el capvespre mirant al mar és el complement perfecte per passar un dia a Mallorca.
I sí, ja sé que encara hi ha molt més... El seu barri Jueu, la Serra de Tramuntana, Les Coves del Drach... llocs que fan imprescindible tornar!
...
Esperar a ver atardecer hacia el mar es el complemento perfecto para un día en Mallorca. 
Y sí, ya se que Mallorca tiene mucho más... Su barrio Judío, La Serra de Tramontana, Las Cuevas del Drach... lugares que hacen imprescindible volver!



Comentarios

Entradas populares