DIA 11 - MATÍ A DUBLÍN I TORNADA A CASA

Durant l'últim dia a Dublín teníem previst visitar el campus on es troba la famosa biblioteca:

Trinity Collage


Fundada al 1952 és la biblioteca més antiga d'Irlanda i a la vegada una de les més famoses d'arreu del món.
Entrar a l'edifici de l'antiga biblioteca és tot un plaer. Jo havia vist ple de fotos per internet, així que ja tenia una idea molt precisa del que m'esperava a la Old Library. Tot i així, encara recordo l'exclamació que em va sortir de dins! Vaig tenir la mateixa sensació i em va fascinar tant com quan vaig veure el Taj Mahal!

Novament, la foto es queda molt i molt curta. Per mi aquest és un dels llocs que s'han de visitar un cop a la vida. Tanmateix aquesta biblioteca alberga el llibre de Kells. Tota una joia!

Al campus vam passar gairebé tot el matí, ja que vàrem aprofitar per visitar també un dels seus museus.
Després vàrem passejar pels carrers comercials a la recerca d'algun lloc on dinar.
I per acabar la nostra estada a Dublín, ens vàrem acostar fins al parc que el dia anterior ens va quedar pendent:

Phoenix Park


Diuen que és el parc urbà més gran d'Europa i tant és així, que a la part més boscosa es poden veure famílies de cérvols.

Ens hauria agradat estar-hi més estona o fins i tot llogar unes bicis però s'acostava l'hora de tornar cap a l'aeroport i donar per conclòs el nostre viatge per Irlanda.

Si voleu seguir llegint sobre el viatge:
PRÒLEG - Viatge a Irlanda
DIA 1 - Arriba a Dublín
DIA 2 - de Dublín a Belfast
DIA 3 - de Belfast a Derry
DIA 4 - de Londonderry a Wesport
DIA 5 - de Wesport a Galway
DIA 6 - de Galway a Killarney
DIA 7 - Península de Dingle
DIA 8 - de Killarney a Cork
DIA 9 - de Cork a Kilkenny
DIA 10 - de Kilkenny a Dublín.

Comentarios

Entradas populares