CHAL FET A CROCHET (amb patró)


Últimament estic redescobrint la costura, el crochet i el bordat a mà. Són activitats que em relaxen i em mantenen el cap ocupat. També em permet retornar a escriure al bloc que tenia totalment abandonat. Mireu si no l'entrada anterior, data dels inicis de l'any 2018!

Si igual que jo, sou enamorats del crochet, us deixo el patró que he fet servir per si us ve de gust fer-vos un d'igual. 

Queda molt bonic i a més a més és fàcil de fer perquè els punts són repetitius



A veure si a partir d'ara que tinc intenció de treure el cap per aquí més sovint, penjo cosetes d'aquestes a part de la meva estimada fotografia i d'aquesta manera us faig entrar el cuquet en aquest meravellós món igual que m'ha passat a mi...

Feliç Juliol!


Comentarios

Núria ha dicho que…
Que xulo et va quedar!!

Entradas populares